четвъртък, 18 януари 2018 г.

диалози без събеседници

- пандора е бременна
- с някоя нова кутия?
- няма страшно, така или иначе земята не е разтребена
- поне пода, на който ще роди, да измия?
- чистота не е добра акушерка
- за какво, за уморени метафори?
- вече валута са станали чуствата, ми каза една изнервена касиерка
- предлагам да я изядат алигатори
- ти по-добре помисли кой ще присажда стволови клетки на тъжното
- за това прелива от кандидати
- засили се и презкочи неизбежното
- как, като с пандора съм бременна, а тя със всичките страхове най-чудати
- не порасна ли, не спря ли да си затваряш очите в тъмното?
- всеки ден съм на различни години
- като дете не ти пукаше да се спускаш по стръмното
- предложи пари на днешното аз, няма дори да се съблече по бикини
- кой ти каза, че пандора е бременна?
- какво си ти, съществително или моето съществуващо себе
- защо ми се довери? май съм любов преждевременна
- защото в 12 съм възрастен, а в 1 отново съм бебе

Няма коментари:

Публикуване на коментар