петък, 5 януари 2018 г.

дяволи(и)

все някъде, все някога ще реша
обещавам ти, дяволе
какво искам и ще го кажа на глас
на теб
в това число и себе си
побързай сега
извикай куче да извлачи съмненията
които капят от мене

намери ме

между миналото ни и бъдещето ми
между какво би било и какво не би могло да бъде
между пейката на съзнанието и люлката на мечтите
между наличието и отсъствието ти
между наполовина пълното и наполовина празното в мене
между линиите на дланта ми и онея безкрайните - влакови
между вещицата в приказката и влюбената принцеса
между настоящето и паралелната ти вселена
между идването на себе си и тръгването към тебе
между киселото зеле и главата ми, лежаща в бидона
между доставка на пратката и бягството с куриера
между горещата супа и опарената ми вътрешност

на дясното рамо стоиш ти, дяволе
и гъделичкаш цялата тая координатна система
отляво е седнал той, дяволе
и рецитира стихотворения без рима
впечатлена ръкопляска съдбата ми
преди да падне от дървото като смокиня

дано някой ден или някое някога
да реша аз, а не някакъв дявол в мене

намери ме, моля те
и на мира ме остави
ако поне за миг

съм кацнала на мира ми


Няма коментари:

Публикуване на коментар