петък, 5 януари 2018 г.

законова уредба




Не карай пил по кожата ми
преди да свърши смяната на полицейския патрул
скрит на ъгъла между бедрата
не ме обличай в кич от думи
околните ще ми се подиграват
тъмничарят ще е свободен ли срама ми да натика в килия
и триглаво псе да сложи пред вратата
не размествай вътрешните пластове, не прави земетресения
преди да е заспал сеизмологът в мен,
уплашен от обичане над пет по скалата на Рихтер
не ми наливай чаши с себе си, преди да е затворил изтрезвителят
където вляза ли, ще чопля с нокти по стената
две букви с плюсче по средата
не опожарявай всички тези косъмчета, настръхнали край твоята особа
от опит знам, пожарната ще дойде да провери дали съм гола
ще ме погледа и ще си отиде
не ме трови с допири, трептения
в инфекциозна изобщо даже няма да ме вземат
противоотрова за любов, ще кажат, нямаме
а ваксините се слагат на децата
не натискай стоп в асансьора с чувствата
дори и на шега, опасно е да ми засядаш в сърцето
не късай жичката на крушката в главата ми
виж колко точно съм висока
ще трябва на теб да стъпя, за да стигна себе си
и да си пусна собственоръчно тока 
не наводнявай коридорите на стомаха ми
пеперуди и прилепи вътре живеят
ако излязат наведнъж през устата ми
ще остана чисто и просто един скелет

В краен случай прави каквото поискаш, но, като един истински джентълмен, се приготви да ми носиш чантичката с последствията!

Няма коментари:

Публикуване на коментар